Direct contact? 06 38 31 54 96

AMW-ML / CJG-ML

wiltinzicht

Een pot nat of maatwerk?

AMW-ML/CJG-ML wilt weten hoe ze het doen; weten hoe cliënten de hulpverlening ervaren en daar van leren. Maar hoe vraag je als organisatie de tevredenheid van cliënten uit? Vooral als je met een diversiteit aan cliënten werkt. Je kunt kiezen voor één vragenlijst die met een druk op de knop onder alle cliënten wordt verspreid. Maar bereik je dan echt al je cliënten? Met andere woorden: kies je voor de een-pot-nat methode of durf je voor maatwerk te gaan?

AMW/CJG WILTinzicht

Het uitgangspunt is een bestaande vragenlijst. Die gaan we verbeteren. Tegelijkertijd vragen we onszelf af of een vragenlijst wel de juiste manier is om tot de werkelijke cliëntervaring door te dringen. Er is lef voor nodig om hieraan te twijfelen. Deze twijfel krijgt vorm in het in kaart brengen van allerlei speelse en innovatieve manieren om cliënttevredenheid in kaart te brengen.

Ilja Stoot

Veranderen & Luisteren

06 14 47 49 27

ilja@wiltgroei.nl

Ilja Stoot

Onze nachtegaal, danst en zingt door het leven. Haar vrolijke noot galmt door ons kantoor. Alleen zingen in het openbaar is niet aan haar besteed. Ze doet haar werk onverstoorbaar, alleen tussen twee en vier zou ze liever een uiltje knappen. Taal is zeg maar echt haar ding. Structuur en regelmaat kunnen heel goed samen gaan met grappen en grollen, dat bewijst Ilja keer op keer.